רוטמן: "בליכוד יש תפיסה מתנשאת כלפי הציונות הדתית"

    אייל ראובן No Comments on רוטמן: "בליכוד יש תפיסה מתנשאת כלפי הציונות הדתית"

    חה"כ שמחה רוטמן בראיון ל'קול חי': "לצערי יש אנשים בליכוד שמחזיקים בתפיסה מתנשאת כלפינו. הם לא מתייחסים כך לדרעי למשל. אפשר לנהל מו"מ בכבוד"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר (שני) ומתח ביקורת על היחס בליכוד למגזר הדתי לאומי. "כל תיק שאנחנו מדברים עליו אומרים 'למה אנחנו מתעקשים' ולמה בכלל מותר לנו לנשום. אני חושב שעדיף לתת למו"מ הקואליציוני להתנהל בחדרים הסגורים. בתקשורת בואו נדבר על ערכים ועל דרך. אני משתדל לא להפיץ ספינים אלא לעסוק במהות ובדרך".

    הוא הוסיף "לצערי בימים האחרונים אנחנו רואים שמי שניסה להציג את זה כאילו יש בעיה שסמוטריץ הוא הילד הרע של הימין, ואנחנו רואים ביממה האחרונה שהמו"מ גם עם מפלגות אחרות עולה על שרטון. זה טבעו של מו"מ ולא צריך להוציא את זה מפרופורציה. אפשר לנהל מו"מ בכבוד והערכה ובלי רפש".

    "לצערי חלק מאנשי הליכוד, ולא מהיום, התפיסה שלהם כלפי אנשי הציונות הדתית שונה מהתפיסה כלפי שותפים אחרים בימין ומעורבת בהתנשאות", אמר רוטמן. "אני לא חושב שהם היו משתמשים באותה שפה כלפי דרעי למשל. אני חושב שאין לזה מקום. אפשר לדבר על מניות הזהב של הציונות הדתית בהפלת הממשלה הנוכחית ומניעת ממשלה עם תומכי טרור".

    הוא הבהיר כי "נושא מערכת המשפט הוא נושא ליבה ואם לא נטפל בזה בממשלה הקרובה אין שום סיבה להקמת הממשלה. התוכנית המשפטית שהצגנו בבחירות – הפכה להיות מעין קונצנזוס, אף שיש מחלוקות על הפרטים. אני בטוח שהיא תיושם".



    0 תגובות